קניה ווסט בישראל 2015

חברת " בל הפקות" אשר אחראית גם כן למופעים של מריה קארי וכריס בראון מביאה גם את קניה ווסט להופעה בלעדית בסוף ספטמבר השנה.

כמובן שווסט ביקר בישראל לפני כן עם אשתו קים קרדשיאן וילדתם נורט ווסט. אך הפעם זהו ביקור שונה לגמרי, ביקור משמח כיוון שהמוני מעריצים מצפים ומחכים לבואו של הזמר, האמן והיוצר מספר אחת בעולם כיום של מוזיקת ההיפ הופ.

כמובן שעוד לפני כן יכול היה להיות קניה ווסט אמן מספר אחת, אך לא מעט סצנות בדרך גרמו לו לעכב את התואר הנכסף, כרגע עם רקע מדהים של אלבומים ווסט מגיע אלינו.

לא הרבה יודעים אבל דווקא את תחילת דרכו החל כמפיק מוזיקלי כשעבד עם הראפר  ג'יי זי על האלבום "The Blueprint". וכמובן גם עם אלישיה קיז, לודקריס וזמרים אחרים.

"The College Dropout" אלבומו הראשון יצא בשנת 2004 בו הציבור האמריקאי ראה את ווסט כאמן מוערך ואפילו זכה בפרס הגראמי הנוצץ.

"Late Registration" אלבומו השני יצא בשנת 2005 אחריו הגיע אלבומו השלישי, שנתיים אחרי  "Grduation" שהיה ב-2007 שני האלבומים הללו הרימו את ווסט גבוה והפכו אותו לשם החם בעולם ההיפ הופ והראפ האמריקאי. שנה אחרי הוציא ווסט את אלבומו הרביעי  "808s & Heartbreak" בשנת 2008, אז כבר כולם ידעו- ווסט הוא אמן ההיפ הופ הכי טוב שיש.

את אלבומו החמישי  "My Beautiful Dark Twisted Fantasy" יצא בשנת 2010, כמובן שהלהיט "Runaway" עודנו מתנגן בכל מקום אפשרי, כמובן שהאלבום זכה לשבחים וביקורות מופלאות.

את האלבום המשותף "Watch the Throne" ווסט וג'יי זי הוציאו יחדיו שנה לאחר צאת אלבומו החמישי של ווסט,בשנת 2011.

אלבומו האחרון, "Yeezus", יצא בשנת 2013 מעט שונה מאלבומיו האחרים, לכן יש לא מעט אנשים שהרימו גבה לגביו, אבל בתכלס למי אכפת.

ווסט הצליח לעצבן לא מעט אנשים בניהם את הנשיא לשעבר בוש שהאשים אותו בגענות, טיילור סוויפט שזכתה בשנת 2009 בקליפ הכי יפה וכשהיא הודתה לקהל ווסט עלה לבמה ואמר שלפי דעתו ביונסה הייתה צריכה לזכות.

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *