המיזוג בין גנץ ללפיד

היום, 21.2.19 נחתם בשעה 05:00 בבוקר הסכם המיזוג בין שתי מפלגות המרכז "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ ו"יש עתיד" בראשות יאיר לפיד.

התקשורת הישראלית, הטלויזיה ותחנות הרדיו במהדורות החדשות, מחכות להם מתחת לבית בתקווה לשמוע את תגובתם הראשונה החל משעה 07:00 בבוקר, אפילו מחדשות רשת 13 תפסו את אישתו של גנץ אחרי אימון כושר בתקווה למילה על ההסכם- האמת שהדבר נראה קצת פאטטי ולא נאים לראות את זה, מה אתם רוצים מאישתו שלא נראה כי היא ממש מעורבת בכל העניינים האלה ועוד עם בקבוק מים ובגדי ספורט.

במהרה החלו מפלגות כאלה ואחרות להחצין ולהקצין את המאורע הפוליטי שיכול להביא למפלת ביבי נתניהו בבחירות הקרובות והדבר התחיל באריה דרעי שאמר כי יאיר לפיד בעד נישואים אזרחיים ותחבורה ציבורית, ואנחנו אומרים אוי אברוך, הרי שלפני שמפלגת ש"ס היו חזקים כל כך היה נעים לגור במדינת ישראל מבלי שיכתיבו לנו מה לעשות.

לאחר מכן באה שלי יחימוביץ' והתראיינה גם היא כאשר אמרה כי מפלגות מרכז באות והולכות אך מפלגת יח"צ ושיווק פרסומאי שכזו היא טרם ראתה, ואנחנו אומרים אתכם ראינו שנים ללא עשיה מרובה, אולי מפה יחול השינוי?

וכמובן מהליכוד נמסר כי זו מפלגת שמאל שתשתף את המפלגות הערביות עימן, העניין הוא שכעת שלושת הרמטכ"לים לשעבר מתוך 6 רמטכלים נמצאים באותה מפלגה, נראה שהם מבינים דבר או שניים על צבא וביטחון, אז מה כל הקשקשת הזו?

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *