טיל פגע פגיעה ישירה בבית במושב בשרון

לפנות בוקר התעוררו תושבי לב השרון באמצעות אזעקה ופגיעה ישירה אל בית במושב משמרת, נפגעו 7 אזרחים מרסיסים בהם גם פעוטות וילדה בת 12, בת 60 נפגעה פגיעה בנונית והשאר נפגעי חרדה. הפצועים פונו לבית "מאיר" חולים בכפר סבא.

שוב התעוררנו לבוקר בו כיוונו אלינו, למדינת ישראל, טיל ישיר בו כיפת ברזל לא הגיבה וכי חמאס הוציא הודעה הדבר לא היה מכוון ואולי בגלל מזג האויר הדבר קרה….

עצם כך שמכוון טיל ישיר אל ישראל לאזור כזה או אחר זה יותר חמור מ"לא בכוונה", ואת הדבר הזה צריך להוקיע מהשורש ולא להתמקד בטפטוף לעבר מרכז הארץ.

קמנו להלם בו הייתה פגיעה ישירה בלב הארץ, באירוע נפגעו אזרחים, ראש הממשלה אמר כי יקדים את ביקורו מארצות הברית לישראל ואמר שיגיב בחומרה לעניין. אין לנו עניין בעוד שיטוח דיונה, עוד חבורה שמפריחה בלונים תפגע, צריך לטפל בעניין מהיסוד ולא לשתוק כאשר נשרפים שטחי חקלאות או בתים במרכז ובמקום זה לעזור בבורות למען מפלס לחנייה בעזה.

ישראל לא מרגישה בטוחה בחודש האחרון ותושבי הדרום מרגישים שהם אזרחים סוג ב' מה שלא מגיע לאף אחד לחשוב כך, כשטיל מתפוצץ ביישוב במרכז הדבר הופך להיות הדבר החשוב ביותר, אך שבלון תבהרה מתפוצץ בבית של תושב מעוטף עזה הדבר עובר בסבלנות.

אתרי החדשות, הטלויזיה, רדיו וערוצי התקשורת השונים כולם יצאו במשדר מיוחד עבור אותו אירוע בו פוצצו בית בפגיעה ישירה בשרון, יום קודם לכן בלון תבהרה נפל בחצר בית בעוטף, אולי הייתה ידיעה קטנה על כך ולא משדר מיוחד, גם ראש הממשלה לא הגיח במהרה ואף אחד לא קפץ מהידיעה הזו, כולנו אזרחים שווים ואין לנו הבדלים, אמנם הפגיעה הייתה ברכוש ולא בנפש אך גם חרדת ילדים היא נפש, הילדים בעוטף גדלים בחרדות זו המציאות שלהם וצריך לשים לכך סוף.

זה התחיל בדרום כלא מעניין וכעת אנו חוטפים זאת בהפרש של שבועיים במרכז השאלה אם זה ימשיך כך או שהמצב ישתפר במיוחד שאנחנו שבועיים לפני בחירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *